StoryEditor

Golden Drum: Multi Channel bez ceny pre Slovensko

06.10.2012, 18:33
Opäť nebol udelený ani jeden bronzový bubon.

Po galavečeri festivale Golden Drum, kedy sa udeľovali ceny za „novoeurópsku“ kreativitu, je rozhodnutné. Poslednou nádejou pre slovenskú reklamu na festivale bola práca Paviel Neodporúča od MUW Saatchi&Saatchi. Práca nakoniec shortlist nepremenila a tak sa Slovensko môže tento rok z Golden Drumu pýšiť jedným striebrom, ktorý pribudne do zbierky agentúry Jandl (Single Channel). 

Susedná česká kreativita si viedla o niečo lepšie. Odchádza s tromi zlatými a tromi striebornými bubnami. Prívlastok najoceňovanejšia česká agentúra si štyrmi cenami vyslúžila agentúra Young & Rubicam.

 

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 14:31