Sú nimi Bramac, Atos Worldline a Zajo
Plnú ATL/BTL komunikáciu bude pripravovať agentúra Lowe GGK pre klientov Bramac, Atos Worldline a Zajo.
Novú komunikáciu klienta Bramac bude Lowe GGK zabezpečovať od nového roka. Predtým klient využíval služby agentúry Respect APP.
Spoločnosť Atos Worldline (platobný priemysel) vstupuje na slovenský trh, agentúra teda pripravila launchovacú kampaň. Media mix kampane tvorí print, internet a BTL. Prvé vizuály sú už na trhu. Hlavným hrdinom kampane je platobný terminál, ktorý má malým a stredným podnikateľom priniesť väčší obrat, bezpečnosť a spokojnosť.
Vizitka kampane:
Agentúra: Lowe GGK
Klient: Atos Worldline
Strategy director: Richard Mareček
Creative director: Ondrej Kořínek
Artdirector: Ľuboš Kips
Copywriter: Ivana Polohová
Account Manager: Marta Sekerková

