Mobilný operátor Telefónica Slovakia, ktorý podniká pod obchodnou značkou O2, vyhlásil v novembri 2012 výberové konanie na digitálnu agentúru. Tá bude nasledujúce dva roky zastrešovať digitálnu komunikáciu vrátane komunikácie na sociálnych sieťach. Konanie bolo dvojkolové.
“Nezúčastníme sa mnohých výberových konaní, ale na toto sme sa veľmi tešili, pretože značka O2 je nám veľmi sympatická. To, že je zároveň jednou z najväčších značiek na sociálnych sieťach je čerešničkou na torte a zároveň výzva pre nás,” uviedol digital director TRIADu, Martin Woska.
“Sociálne siete sú pre nás dôležitým komunikačným nástrojom. Chceme naďalej rozvíjať a zlepšovať našu úspešnú prezentáciu na sociálnych sieťach a preto sme sa rozhodli nájsť si vhodného partnera. Verím, že kreatívci z TRIADu majú veľa spoločného s našou komunikačnou DNA a teším sa na spoluprácu pri podpore otvorenej komunikacie s našimi fanúšikmi. “ uviedol René Parák, riaditeľ komunikácie, Telefónica Slovakia.
Zdroj: red

