Nová komunikácia Liptov štartuje nielen v online, ale silnú podporu dostala aj v instore.
Horské mlieko, ohľaduplný výrobca a spokojní ľudia. Také sú tri základné piliere projektu Zelený Liptov, ku ktorému sa Liptov hlási v novej kampani. Jednotlivé zásady komunikuje séria dvojminútových kreslených rozprávok, ktorých hrdinom je ovečka, čo má svetrík do véčka.
Kampaň bude prebiehať celý rok. Na www.nasliptov.sk/rozpravky a Facebooku Liptov postupne odhalí až šesť rozprávok. Kreativitu a stratégiu kampane pripravila dvorná agentúra THIS IS LOCCO, ktorá na originálnom vizuálnom štýle spolupracovala s ilustrátorkou Alžbetou Kováčovou. Hlas ovečke prepožičala známa slovenská herečka Zuzana Porubjaková.
Zaujímavosťou je, že kampaň z online prerástla do offline, nie naopak, ako to býva zvykom.
„Koncept Rozprávok zo Zeleného Liptova ukázal svoj potenciál a klient mu verí. Aj preto sa nebál rozšíriť ho na všetky instorové aktivity a doplniť promo súťažou o 300 cien,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ Tomáš Rosputinský.
Vizitka kampane
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Tomáš Rosputinský
Art director: Martin Máčada, Ivan Dvoran
Copywriter: Lucia Pazičová
Ilustrátor: Alžbeta Kováčová
Account manager: Zuzana Sakaliková

