StoryEditor

Kampaň pre Instagramových hladošov

10.01.2013, 10:58
Miesto chutných dobrôt našli užívatelia Instagramu iba prázdne taniere.

#yummy #brunch #food #foodporn sú jedny z najpopulárnejších hashtagov využívaných na Instagrame. “Share-ovanie” vlastného obedu alebo večere je fenomén, s ktorým  sa stretol hádam každý.

 

Určite to poznáte. Váš priateľ (alebo dokonca vy sám) ide do reštaurácie/fast foodu, objedná si jedlo, to si následne odfotí a svoj výtvor dá zdieľať na Facebooku, alebo ešte lepšie, na Instagrame.

Na druhej strane sú tu ľudia, ktorí takéto fotografie vyhľadávajú. Najčastejšie prostredníctvom vyššie spomenutých hashtagov. A práve oni sú cieľovou skupinou švédskej kampane, ktorá má upozorniť na 5 000 Švédov, ktorí sa momentálne nachádzajú na ulici a na Vianoce nebudú mať dostatok jedla.

 

Nezisková organizácia Soppkok Stockholm zdieľala vlastné fotografie na Instagrame s vyššie spomenutými hashtagmi. Fotografie sa však od ostatných odlišovali tým, že zobrazovali prázdne taniere s jasným posolstvom kampane.

Myslíte si, že na Slovensku dozrel čas na vytváranie Instagramových kampaní?

Zdroj: ili

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 19:41