#yummy #brunch #food #foodporn sú jedny z najpopulárnejších hashtagov využívaných na Instagrame. “Share-ovanie” vlastného obedu alebo večere je fenomén, s ktorým sa stretol hádam každý.
Určite to poznáte. Váš priateľ (alebo dokonca vy sám) ide do reštaurácie/fast foodu, objedná si jedlo, to si následne odfotí a svoj výtvor dá zdieľať na Facebooku, alebo ešte lepšie, na Instagrame.
Na druhej strane sú tu ľudia, ktorí takéto fotografie vyhľadávajú. Najčastejšie prostredníctvom vyššie spomenutých hashtagov. A práve oni sú cieľovou skupinou švédskej kampane, ktorá má upozorniť na 5 000 Švédov, ktorí sa momentálne nachádzajú na ulici a na Vianoce nebudú mať dostatok jedla.
Nezisková organizácia Soppkok Stockholm zdieľala vlastné fotografie na Instagrame s vyššie spomenutými hashtagmi. Fotografie sa však od ostatných odlišovali tým, že zobrazovali prázdne taniere s jasným posolstvom kampane.
Myslíte si, že na Slovensku dozrel čas na vytváranie Instagramových kampaní?
Zdroj: ili

