„...na nafúknuté vianočné ponuky“, nás upozorňuje nová kampaň pre O2.
Nová kampaň vychádza tradične z dielne agentúry VCCP, ktorá už dlhodobo pracuje s konceptom „Bábky.“
„Hlavnou ideou kampane je ukázať, že sviatky tu nie sú na to, aby musel zákazník študovať komplikované a nejasné ponuky. Do komunikácie pridávame opäť priamy insight spotrebiteľov, čo ju robí o to viac relevantnou,“ uviedol Lazo Raftovski, Strategic Planner VCCP.
„Vizuálny štýl kampane dodržuje limity jemnej percepcie a podporuje jednoduchosť a komunikované elementy. Obľúbené „O2 bábky“ sa nám podarilo posunúť do ešte zaujímavejšej výtvarnej roviny, aby ich charaktery boli opäť bližšie k publiku, ktoré oslovili už v minulosti,“ spomenul Branislav Hlaváč ArtDirector VCCP.
Základom kampane sú dva 30“ TV spoty. Jeden je zameraný na neobmedzené volania a druhý na O2 Paušál bez viazanosti, ku ktorému sa viaže aj ponuka telefónov s bonusom v podobe troch 15 sekundových spotov. Súčasťou kampane je aj OOH, print, online a rádio.
Vizitka kampane:
Agentúra: VCCP
Kreatívny riaditeľ: Dejan Štajnberger
Art director: Braňo Hlaváč
Copywriter: Juraj Bartoš
Account manager: Blanka Litvajová, Barbora Meszárošová
http://youtu.be/Yp0kgpjzEMU
http://youtu.be/-UrbdgRNKBQ

