StoryEditor

Nedajte sa nachytať

16.10.2012, 12:18

„...na nafúknuté vianočné ponuky“, nás upozorňuje nová kampaň pre O2.

Nová kampaň vychádza tradične z dielne agentúry VCCP, ktorá už dlhodobo pracuje s konceptom „Bábky.“

Hlavnou ideou kampane je ukázať, že sviatky tu nie sú na to, aby musel zákazník študovať komplikované a nejasné ponuky. Do komunikácie pridávame opäť priamy insight spotrebiteľov, čo ju robí o to viac relevantnou,“ uviedol Lazo Raftovski, Strategic Planner VCCP.

Vizuálny štýl kampane dodržuje limity jemnej percepcie a podporuje jednoduchosť a komunikované elementy. Obľúbené „O2 bábky“ sa nám podarilo posunúť do ešte zaujímavejšej výtvarnej roviny, aby ich charaktery boli opäť bližšie k publiku, ktoré oslovili už v minulosti,“ spomenul Branislav Hlaváč ArtDirector VCCP.

Základom kampane sú dva 30“ TV spoty. Jeden je zameraný na neobmedzené volania a druhý na O2 Paušál bez viazanosti, ku ktorému sa viaže aj ponuka telefónov s bonusom v podobe troch 15 sekundových spotov. Súčasťou kampane je aj  OOH, print, online a rádio.

 

Vizitka kampane:

Agentúra: VCCP

Kreatívny riaditeľ: Dejan Štajnberger

Art director: Braňo Hlaváč

Copywriter: Juraj Bartoš

Account manager: Blanka Litvajová, Barbora Meszárošová

http://youtu.be/Yp0kgpjzEMU

http://youtu.be/-UrbdgRNKBQ

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 15:08