Forbes
StoryEditor

Skutočný svet biznisu


29.01.2013, 16:24
JANDL pripravil pre vydavateľa FORBES na Slovensku vizuál, ktorý upozorňuje na výnimočnosť tohto mesačníka.

Výnimočnosť mesačníka FORBES spočíva v poskytovaní relevantných a unikátnych informácií zo sveta biznisu, ktoré sú pre čitateľov a ich podnikanie reálne prospešné. Zdôrazňuje jasné vymedzenie sa magazínu voči ostatným médiám, narozdiel od nich totiž Forbes neposkytuje sprostredkované informácie, ale ide priamo ku prameňu.

 

Americký ilustrátor Nathaniel Hallinan, ktorý vizuál vytvoril, patrí k špičke vo svojom odbore a v jeho portfóliu sa okrem iných nachádzajú aj práce pre Disney Studios a kampaň pre Psyop na Coca Colu pri príležitosti Superbowlu. Vizuál bol nasadený v printe.

 

Forbes

 

Vizitka kampane:

Creative Director: Pavel Fuksa


Associate Creative Director: Eugen Suman


Art Director: Alexis Blanco, Pavel Fuksa


Copywriter: Eugen Suman


Ilustrátor: Nate Hallinan

Account Manager: Marek Wilhalm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:36