Online agentúra zabezpečí komunikačnú kampaň nového produktu.
Hráč na trhu navigácii GPS Sygic prichádza s novým produktom, ktorý využijú najmä mladé rodiny s deťmi. Detaily o novinke spoločnosť zatiaľ neprezradila. „Potrebujeme osloviť veľmi špecifickú skupinu užívateľov – rodičov, ktorým chceme s pomocou technológie trošku uľahčiť život a ubrať zo starostí, “ vyjadril sa Michal Štencl, CEO Sygic. Preto spoločnosť na komunikáciu nového produktu v novembri vyhlásila tender, do ktorého pozvala tri agentúry. „Keďže ide na Slovensku o unikátny produkt, hľadali sme spôsob, ktorým ho priblížiť širokej verejnosti. Zvolili sme online a koncept od Core4,“ dodáva Michal Štencl. „Sme nadšení, že môžeme začať pracovať pre takúto významnú globálnu digitálnu značku a môžeme byť tak súčasťou tohto projektu, “ uzavrela tému Natália Vargová, client service director online agentúry Core4.