Víťaznou agentúrou je Creative Department.
O výberovom konaní, ktoré vypísal UniCredit Bank, sme informovali pred niekoľkými týždňami. V tomto čase je o výsledku rozhodnuté. Ako víťazná agentúra z konania vzišla Creative Department.
Creative Department bude zabezpečovať komplexný reklamný servis - ATL aj BTL komunikačné aktivity banky, potvrdila to pre Stratégie riaditeľka Identity a komunikácie UniCredit Bank, Martina Fatyková. „Víťazná agentúra priniesla najzaujímavejší návrh imidžovej kampane, ktorý korešpondoval s naším komunikačným konceptom ,Život je plný úspechov aj pádov. S nami zvládnete oboje.´ Ocenili sme, ako agentúra rozpracovala rozdelenie komunikácie pre segment retailových aj firemných klientov,“ hovorí o dôvode výberu agentúry Martina Fatyková.
Maroš Kemény, strategy director Creative Department sa o získaní bankového klienta vyjadril: "Teší nás, že sme naším strategickým konceptom a kreatívou zaujali práve takú progresívnu banku, akou je UniCredit Bank. Na prácu sa tešíme o to viac, že tradične konzervatívny bankový segment je v poslednom čase čoraz viac otvorený pre kreatívnejšie riešenia, inovatívne prístupy a nové médiá. Práve tam chceme byť pre banku prínosom."
Konanie bolo trojkolové. Zúčastnilo sa ho 5 kreatívnych agentúr. O konkrétnych menách sa klient odmietol vyjadriť a dodal, že výber agentúr bol zostavený tak, že žiadna z pozvaných agentúr nemá v súčasnosti ako klienta konkurenčnú banku.
Zdroj: er

