StoryEditor

UniCredit Bank ukončil výberové konanie

10.09.2012, 16:15

Víťaznou agentúrou je Creative Department.

O výberovom konaní, ktoré vypísal UniCredit Bank, sme informovali pred niekoľkými týždňami. V tomto čase je o výsledku rozhodnuté. Ako víťazná agentúra z konania vzišla Creative Department.

Creative Department bude zabezpečovať komplexný reklamný servis - ATL aj BTL komunikačné aktivity banky, potvrdila to pre Stratégie riaditeľka Identity a komunikácie UniCredit Bank, Martina Fatyková. „Víťazná agentúra priniesla najzaujímavejší návrh imidžovej kampane, ktorý korešpondoval s naším komunikačným konceptom ,Život je plný úspechov aj pádov. S nami zvládnete oboje.´ Ocenili sme, ako agentúra rozpracovala rozdelenie komunikácie pre segment retailových aj firemných klientov,“ hovorí o dôvode výberu agentúry Martina Fatyková.

Maroš Kemény, strategy director Creative Department sa o získaní bankového klienta vyjadril: "Teší nás, že sme naším strategickým konceptom a kreatívou zaujali práve takú progresívnu banku, akou je UniCredit Bank. Na prácu sa tešíme o to viac, že tradične konzervatívny bankový segment je v poslednom čase čoraz viac otvorený pre kreatívnejšie riešenia, inovatívne prístupy a nové médiá. Práve tam chceme byť pre banku prínosom."

Konanie bolo trojkolové. Zúčastnilo sa ho 5 kreatívnych agentúr. O konkrétnych menách sa klient odmietol vyjadriť a dodal, že výber agentúr bol zostavený tak, že žiadna z pozvaných agentúr nemá  v súčasnosti ako klienta  konkurenčnú banku.

Zdroj: er

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. november 2025 12:12