Telekom dnes ako posledný z operátorov štartuje svoju vianočnú reklamnú kampaň.
„Predvianočné obdobie je pre nás už tradične tým najdôležitejším v roku. Som presvedčený, že naša nová kampaň bude rovnako úspešná ako predchádzajúce a opäť sa zaradí medzi tie najoriginálnejšie. Verím, že so službami Telekomu bude pre našich zákazníkov každý deň, nielen počas Vianoc, Happy Day,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu.
Hlavnú ideu kampane pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
V novom vianočnom spote Telekomu Eva Máziková vymenila ružový volant za mikrofón a spolu s 32 deťmi prespievala známy hit Happy Day. V spote účinkujú aj detskí tanečníci z HIP HOP fakulty s choreografiou od Johnnyho Mečocha a Melánie Kasenčákovej. Pesničku naspievali aj Ester Náništová z Detského speváckeho zboru Slovenského rozhlasu a rómsky spevák Lacko Baroš z Divých makov.
Spot sa nakrúcal dva dni v Banskej Štiavnici a zahrali si v ňom aj miestni obyvatelia. Hudobný aranžmán pripravil Creative Music House, režisérkou spotu bola Jasmina Blaževič, ktorá pre Telekom už v minulosti nakrútila kampaň s Rytmusom.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalík, Peter Rajčák
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová
Account Director: Marek Lukoťka
Account Manager: Anna Dzurjaníková
Produkcia: Promea Communication
Réžia: Jasmina Blaževič
Hudba: CMH
http://youtu.be/i8pOYEn8pt4
Zdroj: Stratégie

