StoryEditor

JANDL prináša okno do sveta Lega

18.04.2013, 10:25

Sprostredkovať vám má vašu vlastnú fantáziu.

Po kampani pre klienta LEGO Trading Začína to kockou pripravila agentúra JANDL pokračovanie v podobe série troch vizuálov nasadených v printoch a POSM.

Ústredným motívom najnovšej kampane pre Lego je tajomstvo. Jednoduchý vizuál podčiarknutý headlineom Stretnutie s fantáziou sa sústredí na prísľub a v prípade Lega ide o prísľub vždy nového a neočakávaného zážitku. Vďaka nemu každý odhalí tajné zákutia svojej vlastnej predstavivosti, o ktorých doteraz nemal ani potuchy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 19:11