StoryEditor

Wiktor Leo Burnett rozširuje tím

28.02.2013, 06:00
Chce byť viac digitálny.

Agentúra Wiktor Leo Burnett v poslednom období prijala do tímu dvoch nových ľudí z digitálneho prostredia. Jeden z nich je Manuel Campagnoli, ktorý je na našom digitálnom trhu už známy a pôvodom je zo Španielska. Alexandra Pytko je u nás nováčikom a pochádza z Viedne.

Obaja majú vo Wiktor Leo Burnett za úlohu nastaviť novú digitálnu kreativitu. "Digitalizáciou našej kreativity nesledujeme nové obchodné ciele. Skôr nám ide o to, aby naše kampane boli efektívne a funkčné pri súčasnom nástupe smartphonov," hovorí o smerovaní agentúry jej managing director Peter Kontra. Viac o vývoji a nových cieľoch agentúry si prečítajte v rozhovore vo februárových Stratégiách už tento týždeň.

 

A zaujímalo nás aj to, čím je pre Manuela a Alexandru slovenský trh zaujímavý a čo bude ich novou výzvou vo WLB:

 

Alexandra Pytko, associate digital creative director

S: Čo ťa lákalo na ponuke z WLB a prečo si sa ju rozhodla prijať?

Sieť Leo Burnett je známa svojou kreativitou a kvalitou po celom svete. Vo WLB som našla kreatívcov, ktorí nerozlišujú medzi klasickou a digitálnou reklamou, ale kladú dôraz na nápady. V tomto si veľmi rozumieme a budeme sa vedieť navzájom zaujímavo dopĺňať.


S: Čím je pre teba Slovensko a slovenský reklamný trh zaujímavý?

Bratislava je najbližšie veľké mesto pri Viedni, meste kde žijem, kultúrne však odlišné. Ľudia a miesta sú mojím denným zdrojom inšpirácie. Slovensko je pre mňa nový trh s obrovskými možnosťami.

 

S: Aké sú tvoje profesionálne skúsenosti z reklamy a z digitálu?

Som kozmopolitná v klasickej, ale aj v digitálnej reklame. Uplynulých 10 rokov som žila, študovala a pracovala pre agentúry v Londýne, Barcelone, Madride, Viedni. Odkedy som odišla z Londýna, zavádzam digitálne inovácie pre popredné značky takmer po celej Európe. A dopočula som sa, že ma stále majú radi.

 

S: Aká je tvoja pozícia v agentúre a aké sú tvoje úlohy a očakávania?

Som Digital Creative Director a som zodpovedná za digitálnu revolúciu vo WLB. Ako súčasť tímu mám za úlohu dosiahnuť, aby kreatívne tímy vyvíjali transmediálne projekty s takou istotou, ako to doteraz robili v ATL komunikácii. Ďalšou výzvou bude priniesť digitálnu interakciu do každodenného života, ukázať klientom jej hodnotu, pochopiť ju a naučiť sa využívať tieto nové modely interakcie v novodobom budovaní značiek.

 

 

 

Manuel Campagnoli, associate digital creative director

S: Čo ťa lákavo na ponuke z WLB a prečo si sa ju rozhodol prijať?

Nebolo to ľahké rozhodnutie, ale príležitosť pripojiť sa k víťaznému tímu WLB a možnosť poskytovať a nadobúdať skúsenosti, rozhodli o zmene. Počas viac ako 10 rokov mojej práce špecializovanej na online som mal zriedkakedy možnosť tak úzko spolupracovať s ATL na integrovaných kampaniach, ale skúsenosť bola vždy pozitívna. Pôsobením vo WLB mám možnosť robiť to znova a je naozaj radosť sledovať prvé ovocie tejto spolupráce.

 

S: Čím je pre teba Slovensko a slovenský reklamný trh zaujímavý?

Keď som pred viac ako 5 rokmi prišiel na Slovensko, digitál bol na úplne inej úrovni. Mám pocit, že interaktívne Slovensko a ja sme vyrástli spolu. Podľa môjho názoru je na Slovensku veľa agentúr, ktoré túto krajinu dostali na mapu medzinárodne ocenených projektov s úrovňou oveľa vyššou, aká by sa dala očakávať od takej malej krajiny. To dokazuje, že podmienky na interaktívnu reklamu sú tu jedinečné a teší ma, že som toho súčasťou.

 

S: Aké sú tvoje profesionálne skúsenosti z reklamy a z digitálu?

Som produkt reklamy. Reklama zo mňa urobila to, čím teraz som. Neviem si predstaviť robiť niečo, čo nie je digitálne. Na druhej strane som vyrastal vo veľmi umeleckej rodine a bol som taký predčasný počítačový geek. Mám to šťastie, že robím to, čo milujem. K reklame som sa dostal pred viac ako 10 rokmi a za ten čas som založil 4 rôzne oddelenia  digitálnych reklamných agentúr. To prvé bolo v Barcelone ešte v roku 1999 a neskôr tiež v Barcelone v agentúre Grey v roku 2001 ako Creative Director pre medzinárodné kampane SEAT.  Keď som v roku 2004 z osobných dôvodov prišiel na Slovensko, mal som tú česť byť prvým členom MUW Digital až donedávna, kedy som sa rozhodol pridať k agentúre Wiktor Leo Burnett.

 

S: Aká je tvoja pozícia v agentúre a aké sú tvoje úlohy a očakávania?

Synergia medzi ATL a digitálom ešte nebola pevne ustanovená a stále sa snažíme nájsť najlepší spôsob pre tvorbu integrovaných kampaní a udržať agentúru o krok pred ostatnými.  Zatiaľ môžem povedať, že klienti našu snahu o interaktvitu v komunikačných kampaniach veľmi oceňujú. Vyhliadky sú veľmi pozitívne, obzvlášť keď sa k nám pridala aj Alexandra s jej bohatými skúsenosťami z viacerých trhov.  Našou úlohou je digitalizácia kreatívneho produktu WLB s cieľom ponúknuť klientom lepšie zhodnotenie investícii do značky.

 

Ak sa vám zdá čítanie zdĺhavé, pozrite si video : )

 

https://www.youtube.com/watch?v=qYhNMrI5HAY&feature=iv&annotation_id=annotation_406209

Zdroj: er.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2025 12:21