Fastfoodový reťazec KFC chce, aby zákazníci mohli prísť do prevádzky a už si len vyzdvihnúť svoje jedlo: objednané a zaplatené bude vopred. Predstavil preto aplikáciu pre telefóny iPhone a webovú aplikáciu pre ostatné zariadenia. Informuje Daily Mail.
Aplikácia je zatiaľ iba v testovacej podobe; KFC ju uvedie do desiatich prevádzok vo Veľkej Británii. V prípade úspechu predpokladá uvedenie do celej krajiny a následnej aj USA. Tvorca aplikácie Airtag predpokladá, že budúci rok sa 5 % objednávok uskutoční práve takýmto spôsobom. Prognózy KFC sú ešte vyššie.
Cez novú aplikáciu si budú môcť zákazníci vyhľadať najbližšiu prevádzku KFC, vybrať tovar, ktorý chcú, objednať si ho a zaplatiť. Objednávku si budú môcť vyzdvihnúť v reštaurácii, a to hocikedy počas dňa. Keď prídu do reštaurácie, len sa "checknú" a bez nutnosti stáť v rade prídu na špeciálne Fast Track miesto, kde im tovar vydajú.
Týmto krokom sa KFC pridá k reťazcom ako Pizza Hut, McDonald’s alebo Starbucks, ktoré už podobné aplikácie majú. Starbuck podľa Daily Mail začal klasický platobný systém nahrádzať mobilným minulý rok a zaviedol ho do 7 tisíc amerických prevádzok. Podobnú aplikáciu vyvíja aj PayPal a isté kroky podniká tiež Foursquare.
Kedy príde niečo podobné podľa vás na Slovensko? Diskutujte pod správou.
Zdroj: ik

