Nová kampaň MUW Saatchi & Saatchi predstavuje už etablovaný Smädný Mních Radler, ktorý zároveň uvádza na trh nový produkt s prírodnou grepovou šťavou. Kampaň sa zameriava predovšetkým na vyzdvihnutie správnej chvíle, keď si spotrebiteľ môže osviežujúci radler vychutnať. Tá je ilustrovaná príbehom stredovekých mníchov, ktorí si náročnej celodennej práci doprajú zaslúženú odmenu, pričom plynulo predstavujeme aj nový grepový radler.
Réžie spotu sa zhostil Španiel Quim Lorente a produkciu zastrešila agentúra Eallin.
VIZITKA KAMPANE:
Klient: Pivovary Topvar, a.s. - Smädný Mních
Produkt: Radler Grep
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalik, Peter Michalka
Scripts: MUW Saatchi & Saatchi
Copywriter: Roman Hríbik
Art Director: Braňo Mladý
Režisér: Quim Lorente
Produkcia: Eallin
https://www.youtube.com/watch?v=ZzP1hAl5gyE&feature=youtu.be

