StoryEditor

Správny čas na Smädný Mních Radler

17.04.2013, 16:24
Smädný mních s prírodnou grepovou šťavou.

Nová kampaň MUW Saatchi & Saatchi predstavuje už etablovaný Smädný Mních Radler, ktorý zároveň uvádza na trh nový produkt s prírodnou grepovou šťavou. Kampaň sa zameriava predovšetkým na vyzdvihnutie správnej chvíle, keď si spotrebiteľ môže osviežujúci radler vychutnať. Tá je ilustrovaná príbehom stredovekých mníchov, ktorí si náročnej celodennej práci doprajú zaslúženú odmenu, pričom plynulo predstavujeme aj nový grepový radler.

Réžie spotu sa zhostil Španiel Quim Lorente a produkciu zastrešila agentúra Eallin.

VIZITKA KAMPANE:

Klient: Pivovary Topvar, a.s. - Smädný Mních

Produkt: Radler Grep

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalik, Peter Michalka

Scripts: MUW Saatchi & Saatchi

Copywriter: Roman Hríbik

Art Director: Braňo Mladý

Režisér: Quim Lorente

Produkcia: Eallin

https://www.youtube.com/watch?v=ZzP1hAl5gyE&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 13:18