StoryEditor

V NOVEJ REKLAME ORIFLAME HRÁ HLAVNÚ ÚLOHU DIVÁK

10.10.2012, 15:51

Vo videu si môže zahrať každý, je súčasťou digitálnej kampane.

Švédsky výrobca kozmetiky Oriflame spúšťa na Slovensku rozsiahlu digitálnu kampaň. Chce ňou osloviť mladé ženy a rozšíriť tím poradkýň Oriflame. Nosným prvkom je kreatívne video, ktoré rozpráva príbeh úspešnej poradkyne. Hlavnú úlohu si v ňom zahrá najmä divák.

Kozmetická spoločnosť stavila pri tvorbe koncepcie kampane na jednu z najprirodzenejších ľudských túžob - dosahovanie svojich cieľov. Inšpiráciou kampane sa stala mladá úspešná žena, ktorá sa živí kozmetickým poradenstvom. Kampaň nesie jednoduchý, no zároveň príťažlivý odkaz, ktorý hovorí, že každá žena môže „zažiariť“ a stať sa hviezdou. Posolstvo posilňuje claim kampane, ktoré znie „MÁM NA TO!“

Súčasťou kampane je video, ktoré každú ženu predstaví ako šikovnú poradkyňu - stačí zadať meno, nahrať vlastnú fotku. Myšlienka personalizovaného šotu, ako aj celá produkcia kampane vyšla z dielne bratislavskej reklamnej agentúry 2create. „Videom sa snažíme povedať ženám, že každá má na to, aby sa stala súčasťou Oriflame, zožala úspech a plnila si sny. Práve emócie a personalizácia dodávajú šotu silný virálny potenciál,“ vysvetľuje Martin Porada z agentúry 2create.

Kampaň je naplánovaná na jeden mesiac a potrvá od 10. 10 do 11. 11. 2012. Cieľovou skupinou sú mladé ženy vo veku od 15 do 35 rokov, ktoré budú oslovované bannerovou reklamou na známych internetových portáloch.

„Dali sme si záležať na prevedení, ako aj nasadení komunikácie, a očakávame, že počas registračnej kampane získame až okolo 3 000 nových poradkýň,“ prezrádza Lenka Štefániková, marketingová riaditeľka, Oriflame.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. jún 2025 02:58