Agentúrnu sieť Havas Worldwide, ako aj celý komunikačný holding Havas, doteraz riadil David Jones. Ten sa stal v roku 2011 vo svojich štyridsiatich štyroch najmladším človekom, ktorý sa v reklamnej brandži dostal až na samú špičku globálnej hierarchie, stál za premenovaním Euro RSCG aj za nákupom úspešných start-upov Socialistic, Camp + King a Victor and Spoils.
Svoje dôvody popísal pre časopis Advertising Age: "Môžete mať buď veľkú globálnu holdingovú spoločnosť, ktorá je dobrá v spravovaní globálnych rozpočtov a disponuje globálnymi zdrojmi, ale je tiež veľmi byrokratická a vytvára príliš zložité štruktúry. Alebo môžete mať malý digitálny a sociálny shop, ktorý má skvelý tím aj technické vybavenie, ale nemá dostatočné zdroje. Ja chcem, aby bol Havas najlepší v oboch týchto svetoch. "
Benett má podľa Jonesa prispieť k tomuto úsiliu predovšetkým svojou "zdravou agresivitou". "Andrew je veľmi chytrý, veľmi dobrý v tvorbe stratégií, vie to s ľuďmi a navyše je to správny chlap," tvrdí doterajší šéf Havasu.
Zdroj: red