Pozrite si najnovšie "hrdinské" reklamy Acer a Samsung.
Samsung ako novú tvár pre uvedenie tabletu Galaxy Note 10.1 najal hviezdu Jamesa Franca. Ten sa predstavil ako hrdina, ktorý vďaka tabletu dokáže robiť niekoľko vecí naraz. Tvorcovia spotu hľadali niekoho, kto je naozaj multitasking a našli toho správneho. Sám najprv rozpovie všetky aktivity, ktoré doteraz stihol – od filmovej hviezdy cez vydanie knihy až po účinkovanie v soap opere. Popritom, ako sa predstavuje, zvláda robiť toasty, zistiť, akú chorobu má jeho asistentka, rozlúštiť matematický rébus a mnoho iného. Samozrejme vďaka všestrannosti Galaxy Note.
„Upravili sme script presne podľa Jamesovho charakteru. Mali sme iba jeden deň na natáčanie, takže všetko muselo sadnúť perfektne. Hľadali sme niekoho, kto je naozaj multitasking, keďže robiť viacero vecí naraz na jednej obrazovke je výsada Galaxy tabletu,“ hovorí o making of procese Cheil USA CCO Lars Bastholm. Údajne sa ešte môžeme na podobné videá tešiť v najbližších mesiacoch. Samsung a Cheil sľubujú ďalšieho hrdinu tentokrát z kreatívnych kruhov.
Nepripomína vám kampaň známu sériu Axe spotov točených na jeden strih?
S novou kampaňou, ktorá nesie podobnú myšlienku ako Samsung, prišiel aj Acer. Kiefer Sutherland, po romatickej role v reklame na Axe a potom, ako využili jeho hlas v Apple reklame, prevzal rolu akčného hrdinu v novej kampani na Acer Ultrabook. Hlavný hrdina navrhuje, ako má na plagáte vyzerať sladký koláčik. Potrebuje k tomu výbušninu a Acer Ultrabook. Načo? Pozrite sa nižšie.
Majiteľom ultrabooku tak chce naznačiť, ako ich ultrabook dokáže inšpirovať. K spotu sa slovenský divák zatiaľ nedostane, užívať si ho môžu len na britských ostrovoch, vo Francúzsku, Rusku a Nemecku. Alebo tu:
https://www.youtube.com/watch?v=5zemXwxg8Og
Zdroj: Adage

