Znie teasing kampane Ligy proti rakovine.
Liga proti rakovine pripravila ďalšiu kampaň, ktorá má edukačný charakter. V prvej teasingovej časti ste sa mohli stretnúť s vizuálmi, ktoré zobrazovali tvár muža a zameriavali sa na jeho pohľad. Pričom muž kládol otázku „Prečo sa ma bojíte?“. Tým sa mal vyvolať záujem u ľudí zistiť pôvod tejto otázky. Počas tejto prvej fázy kampane bolo na stránke www.bojitesama.sk taktiež umiestnené počítadlo, ktoré odpočítavalo, kedy sa môžeme dozvedieť, o čo vlastne ide.
V druhej časti teasingu sa odhalil skutočný cieľ kampane a web stránka www.bojitesama.sk sa preklopila na nový vizuál s ústrednou postavou lekára a logom Ligy proti rakovine, ktorý vyzýva ženy na návštevu preventívnych prehliadok. "Úmyslom sympatického lekára je eliminovať faktor strachu pred jeho osobou a vyvolať záujem o preventívnu prehliadku," dodáva ku kampani Martina Myjavcová - Slušná PR manager, Liga proti rakovine.
Predíďme chorobe spoločne! je nosné posolstvo kampane, ktoré sa prihovára najmä ženám, aby predišli včas najčastejším onkologickým ochoreniam.
Kampaň pripravila agentúra Visibility v spolupráci s Ligou proti rakovine. Agentúra pripravila kreatívne návrhy, realizovala DTP práce. Mediálny priestor a PR riešila Liga proti rakovine v rámci svojich možností a kontaktov.