Pribudnú kategórie z radu BTL.
Hodnotenie Stratégií v rámci nových pravidiel platých od januára 2013 rozširuje pôvodné kategórie o ďalšie tri nové – PR, direct marketing, event a sales promo.
A teda paralelne k pôvodným kategóriám, ktorými sú TV spot, Radio spot, Print, OOH, Online, New Media budú mať príležitosť prihlásiť svoje práce aj BTL agentúry. Systém prihlasovania zostáva zachovaný – vyplniť formulár a zaslať prácu do daného termínu v mesiaci na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Prihlásené práce v nových kategóriách bude hodnotiť zostavená porota na ročník 2013 spolu s ostatnými kategóriami a to kvartálne. Čiže práce z BTL radu budú hodnotené vždy každý tretí mesiac v roku. A teda už počas najbližšieho Hodnotenia (v mesiaci apríl). Spôsob a systém hodnotenia nových kategórií zostáva taktiež nezmenený a to aj vrátane kritérií (kreativita, posolstvo, prevedenie).
Týmto krokom organizátori majú za cieľ prehĺbiť význam súťaže a poukázať na kvalitu a úroveň aktivít, ktoré vykonávajú nielen komunikačné, reklamné agentúry ale aj BTL agentúry.