StoryEditor

Hodnotenie Stratégií s novými kategóriami

28.03.2013, 12:01

Pribudnú kategórie z radu BTL.

Hodnotenie Stratégií v rámci nových pravidiel platých od januára 2013 rozširuje pôvodné kategórie o ďalšie tri nové – PR, direct marketing, event a sales promo.
 

 

A teda paralelne k pôvodným kategóriám, ktorými sú TV spot, Radio spot, Print, OOH, Online, New Media budú mať príležitosť prihlásiť svoje práce aj BTL agentúry. Systém prihlasovania zostáva zachovaný – vyplniť formulár a zaslať prácu do daného termínu v mesiaci na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
 

 

Prihlásené práce v nových kategóriách bude hodnotiť zostavená porota na ročník 2013 spolu s ostatnými kategóriami a to kvartálne. Čiže práce z BTL radu budú hodnotené vždy každý tretí mesiac v roku. A teda už počas najbližšieho Hodnotenia (v mesiaci apríl). Spôsob a systém hodnotenia nových kategórií zostáva taktiež nezmenený a to aj vrátane kritérií (kreativita, posolstvo, prevedenie).
 

 

Týmto krokom organizátori majú za cieľ prehĺbiť význam súťaže a poukázať na kvalitu a úroveň aktivít, ktoré vykonávajú nielen komunikačné, reklamné agentúry ale aj BTL agentúry.


 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 05:14