Z Facebooku ďalší Pinterest pravdepodobne nebude.
Sociálna sieť spustila testovanie kolekcií 8. októbra, kedy k produktovým fotografiám vybraných spoločností pridal tlačidla Collect a Want. Následne testoval, či má služba u užívateľov úspech. Nemal. Užívatelia sa príliš zžili s tlačidlom Like, voči ktorému Want a Collect pôsobili neprirodzene.
Facebook sa snažil prísť s vlastnou verziou Pinterestu, na ktorom užívatelia zdieľajú pekné veci, ktoré sa im páčia. Pinterest uľahčuje užívateľom tieto pekné veci objavovať a čoraz častejšie aj kupovať. Je len logickým krokom, že sa Facebook snažil túto funkcionalitu zabehnúť do svojho systému.
Nepredpokladá sa, že týmto krokom Facebook ukončuje svoje pôsobenie v social commerce postavenom na objavovaní a zdieľaní. Len ho pravdepodobne pretransformuje do inej podoby.
Zdroj: ili

