RTVS v pondelok spustila vianočnú kampaň na rok 2012. Vianočnú identitu dostala nielen televízna Jednotka a Dvojka, ale aj vysielanie rozhlasu a všetkých jeho programových služieb. Zmeny sa budú týkať aj vnútornej grafiky jednotlivých vysielacích služieb a programovej štruktúry, kde sa verejnoprávna televízia a rozhlas netají pripravovanými zmenami v spravodajstve.
V týchto dňoch však najviac rezonuje nový vianočný vizuál, ktorý je výsledkom spoločnej práce kreatívneho tímu pod vedením novej šéfky marketingu a komunikácie RTVS Daši Matušíkovej, externého dodávateľa Vertex creation a internej Kreatívy RTVS. (réžia Vanda Raymanová, copywriter Róbert Bunca, artdirection Milan Prekop a Marián Villaris, autor hudby Slavomír Solovic)
„Naša vianočná kampaň je zameraná na rodinne založeného diváka. Prostredníctvom rozprávkového mikrosveta sme chceli vytvoriť vizuálne zapamätateľnú a ľahko odlíšiteľnú grafiku, ktorá je v tejto podobe na Slovensku niečím výnimočným,“ povedala Daša Matušíková, riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS.
http://youtu.be/UbyXJeiChf8
http://youtu.be/C-SJY_vYkbg
Zdroj: Stratégie