Billa potrebuje servis priamo zo Slovenska.
Stratégie pred časom uvádzali, že zadávateľ Billa vyhlásil tender pre PR agentúry. Informácie v tom čase pochádzali z našich vlastných zdrojov. Dnes je oficiálne známy víťaz tohto konania – agentúra event2all.
Marketingová manažérka Billa Martina Kovacs sa pre Stratégie vyjadrila, že od novej agentúry „očakáva ďalšie rozvíjanie a posilnenie vzťahov s médiami a pomoc pri komunikačnom odlíšení a posilnení predností značky od ostatných reťazcov.“
Víťazná agentúra presvedčila podľa jej slov správnym pomenovaním slabín, ktoré sa neskôr potvrdili v prieskume a tiež návrhom na ich riešenie. „Povinnou súčasťou tendra boli referencie v oblasti krízovej komunikácie. Páčili sa nám skúsenosti a práca event2all pre MEDUSA Group, ktorá je charakterom svojej cieľovej skupiny i zameraním neďaleko od nás, no zároveň si nijako nekonkurujeme,“ dodáva k dôvodu, prečo si zadávateľ vybral práve agentúru event2all Martina Kovacs. Výberového konania sa zúčastnilo spolu šesť agentúr.
Ako dôvod vypísania tendra uviedla, že „v dnešnej často vypätej a každú chvíľu sa meniacej situácii v obchode sú komunikácia a strategické poradenstvo cez agentúru a ľudí umiestnených v inej krajine málo flexibilné. Potrebujeme poradcov, ktorí žijú na Slovensku.“
Doteraz služby PR charakteru pre Billa pripravovala agentúra Donath Business & Media s hlavným sídlom v Prahe.
Zdroj: er