Spravovať bude sociálne médiá pre slovenský a český trh.
Spoločnosť OMV sa v tomto roku zameria na sociálne siete. Pomôcť jej v tom má agentúra Triad Advertising, ktorá koncom minulého roka vyhrala výberové konanie pre Českú republiku aj Slovensko. Komunikácia je momentálne vo fáze príprav, rozbehnúť by sa mala na Facebooku v blízkom čase.
Jej cieľom je okrem podpory existujúcich promo akcií na čerpacích staniciach aj pomáhať vodičom na cestách. O klienta sa v agentúre Triad bude starať Salome Geregayová a social media tímy v Bratislave a v Prahe.
"Do výberového konania sme pozvali 5 agentúr, ktoré sa špecializujú na oblasť sociálnych médií a spoločnosť Triad Advertising ho vyhrala. Triad Advertising má skvelé referencie a odborné znalosti, rozsiahle skúsenosti v oblasti sociálnych médií, rovnako aj tímy, ktoré sú k dispozícii pre podporu našich podnikateľských potrieb ako na Slovensku, tak aj v Českej republike. Potešili nás originálne kreatívne nápady spoločnosti Triad Advertising a veríme, že ich sofistikovaný plán zapadá do našej celkovej marketingovej stratégie," komentuje výsledok výberového konania Zuzana Tíleschová, marketingový špecialista spoločnosti OMV Slovensko, s.r.o.
Zdroj: Stratégie

