Telekom zajtra predstaví svoju novú kampaň Láska slová nepotrebuje, v ktorej sa objaví aj malý nepočujúci Dominik spolu so svojimi rodičmi. Spot vznikol pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich (24. – 30. septembra 2012), ktorý má za cieľ upozorniť verejnosť na prítomnosť Nepočujúcich medzi nami.
„Chceli by sme, aby ľudia na Nepočujúcich v bežnom živote nezabúdali. Sú takí istí ako my – len majú v živote o niečo viac prekážok,“ hovorí šéf korporátnej komunikácie Slovak Telekomu Andrej Gargulák. Napriek tomu vedia lásku vyjadriť len jedným znakom – „I love you“. Práve tento posunok sa objaví v kampani a verejnosť sa ho tak bude môcť naučiť.
Hoci posunkový jazyk nie je medzinárodný, tento znak poznajú Nepočujúci na celom svete. Telekom ním označil aj svoje predajne s posunkujúcimi predajcami, aby Nepočujúci vedeli, kde sa s nimi dohovoria. Špeciálna reklama sa bude vysielať v televízii počas celého týždňa Nepočujúcich.
Pozrite si nový reklamný spot
http://youtu.be/JtQlMRZpjOc
Zdroj: Slovak Telekom, mia

