Guinness v kampani, ktorú spustil na jeseň minulého roka, prišiel s myšlienkou - aké úžasné veci dokážeme, ak prijmeme výzvy od života. V prvom spote hral hlavnú úlohu oblak, ktorý sa odtrhol od ostatných a rozhodol sa vyskúšať nástrahy mesta. Nebol to obyčajný oblak, bol viac ako oblak.
Guiness týmto špecifikoval svojich zákazníkov – ľudia, ktorí sa nikdy neuspokoja s obyčajnými vecami, chcú viac a neboja sa výziev. „Made of More“ sa teda stal novým endlinom.
V podobnom duchu pokračuje aj nový spot. Tentokrát rozpráva prozaický príbeh z roku 1890. Je to príbeh ručičkových hodín umiestnených na veži. Hodiny sa rozhodli nebyť iba obyčajný prístroj, ktorý ukazuje čas, ale niečo viac. Rozhodli sa, že ľuďom pomôžu v ich každodennom živote. Ak čas išiel rýchlejšie, obuvník opravil za jeden deň všetky topánky. Keď sa čas vrátil späť, uchránil ľudí pred horiacim domom.
Celá kampaň tak stojí na rozhodnutí: Chceme obyčajný drink alebo chceme niečo viac? Od BBDO.
Pozrite si prvý spot s oblakom:
http://youtu.be/URxLYupra5s
Zdroj: er

