Social Bakers zverejnil rebríček najúspešnejších slovenských firiem a médií na Facebooku za január 2013.
Média
Prvé tri miesta najpopularnejších médií obsadili rádia na čele s rádiom Europa 2 (257 752 páči sa mi to). Oproti decembru 2012 sa do prvej desiatky dostala stránka Junior a Marcel, ktorá nahradila stránku SME.
Stránka | Počet "Páči sa mi to" | Rozdiel oproti predchádzajúcemu mesiacu | |
1. | Europa 2 | 257 752 | +0,70% |
2. | Radio Expres | 183 527 | +1,34% |
3. | Ja som Fun Radio | 126 680 | +0,26% |
4. | Televízne noviny TV Markíza | 119 061 | +2,12% |
5. | Topky.sk | 114 154 | +0,67% |
6. | Nový Čas | 104 132 | +1,23% |
7. | Pekné fotky | 68 820 | +2,30% |
8. | Televízia TA3 | 66 414 | +0,82% |
9. | Televízia JOJ | 62 765 | +4,69% |
10. | SME | 50 291 | +2,94% |
Značky
Stránka | Počet "Páči sa mi to" | Rozdiel oproti predchádzajúcemu mesiacu | |
1. | Legends Slovakia | 210 488 | -0,46% |
2. | Red Bull | 156 851 | +0,45% |
3. | Monster Energy | 127 116 | +0,60% |
4. | adidas Originals | 122 475 | +1,41% |
5. | BMW | 116 428 | +0,90% |
6. | New Yorker | 107 912 | -0,16% |
7. | Nutella | 103 369 | +0,12% |
8. | Slovakia Chips | 101 975 | +0,21% |
9. | H&M | 89 296 | +0,69% |
10. | O2 SK | 88 240 | -0,12% |
Social Bakers hodnotí stránky aj podľa Engagement Rate, teda miery zapojenia fanúšikov. Priemerný Engagement Rate slovenských stránok oproti decembru minulého roka poklesol z 1,394% na 0,974%. Najaktívnejších fanúšikov, teda najvyšší Engagement Rate, má stránka “Nutrilon fandí mamičkám na jednotku” (4,55%), ktorá si polepšila o 2%.
Najvyšší response rate, teda mieru zodpovedaných otázok od fanúšikov, má Martinus (95% RR). Priemerná miera odozvy za január sa na slovenských FB stránkach pohybovala na úrovni 48,90%.
Virálne video s medveďom sa stalo postom mesiaca
Posty od Samsung Česko a Slovensko, ako aj od Nike Football Česko / Slovensko sú hodnotené podľa interakcií Čechov aj Slovákov dokopy.
Pozrite si najpopulárnejšie posty za mesiac január 2013 (kliknutie na obrázok vás odkáže na post):
Pozrite si slovenské firmy na Facebooku v decembri 2012
Zdroj: ili