StoryEditor

SME spája motoweby do AutoSME.sk

13.09.2012, 13:10

SME spája Auto.sme.sk a Natankuj.sme.sk, buduje jeden motoristický brand.

SME vstupuje do ďalšej fázy posilňovania motoristického obsahu na webe. Po odkúpení podielu v spoločnosti prevádzkujúcej stránky Natankuj.sme.sk spája obidva motoristické portály, Auto.sme.sk a Natankuj.sme.sk, do jedného webu. Nové AutoSME.sk má ambíciu stať sa silným samostatným magazínom. Chce naďalej stavať na unikátnom obsahu či populárnych auto testoch Rasťa Chválu.

 

Čiastočným redizajnom prešlo aj Natankuj.sme.sk. Za všetky služby z Natankuj.sme.sk bude pod doménou AutoSME.sk naďalej zodpovedať Tomáš Novotný, ktorý bude pravidelne zabezpečovať publikovanie aktuálnych servisných informácií pre motoristov o vývoji cien pohonných hmôt, legislatívnych zmenách v pravidlách cestnej premávky a situácii na cestách.

 

Samostatný magazín prvýkrát na Sme.sk nie je sekciou spravodajského webu, ale má vlastnú doménu, grafiku a ambicióznu titulku, ktorej dominujú fotografie a videá.

 

Inovovaný dizajn zabezpečí ukotvenie square banneru pri scrollovaní, rovnako ako aj dlhú viditeľnosť reklamy vo fotogalériách.

 

Podľa predbežných údajov AIM (Ruest) Auto.sme.sk a Natankuj.sme.sk v auguste výrazne prekonali doterajšie rekordy návštevnosti. Podľa interných prepočtov návštevnosti Autobazar.eu na údaje AIMmonitoringu vyplýva, že Auto.sme.sk predbehlo v návštevnosti aj doterajšiu, aj keď neauditovanú, jednotku v automoto segmente (Autobazar.eu).

 

Auto.sme.sk a Natankuj.sme.sk predbežne dosiahli za august 2012 spolu 436 tisíc RUest (doterajší rekord v júni 2012 bol 390 tisíc RU) a autobazar.eu prepočítaných 427 tisíc. V poradí druhý najnavštevovanejší auditovaný automoto web je Autobazar.sk (patrí Azet.sk) s predbežným výsledkom 349 tisíc RUest.

 

Zdroj: Petit Press, mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2025 02:26