StoryEditor

Prima banka s novou kampaňou. Od Apple Pie

11.09.2012, 09:39

Kampaň začala teasingom. Apple Pie vyhral v tendri už druhý krát.

Po vyhratom tendri sa agentúra Apple Pie Advertising pustila do realizácie novej kampane Prima banky na produkt Sporenie k Osobnému účtu s úrokom 5% ročne. Komunikáciu odštartovala  teasingová časť, ktorá podnecovala otázkou „Kto povedal, že Sporenie nemôže mať vyšší úrok ako Termínovaný vklad?“ . Teasing bol nasadený jeden týždeň v televízii a na billboardoch po celom Slovensku.

Minulú stredu odštartovala hlavná časť kampane prostredníctvom televíznych a rozhlasových spotov, printovej a internetovej inzercie, ako aj outdooru. 

Kampaň je výsledkom výberového konania, ktoré banka vyhlásila v lete. Je voľným pokračovaním konceptu z minulého roka – v hlavnej úlohe je naďalej bankár, avšak komunikácia s klientom už nie je priamo v pobočke, ale pre klienta v prirodzenejšom, domácom prostredí. Interiér banky v spote je inšpirovaný novým dizajnom pobočiek, ktoré od júna banka otvára po celom Slovensku.

Na produkcii TV spotu sa agentúra spolu s klientom rozhodli pracovať so spoločnosťou Eallin Motion Art a režisérskym duom Mods. Michal Nohejl a Martin Přikryl presvedčil hlavne skúsenosťami napríklad na reklamách pre  T-Mobile, Českú pojišťovnu či Air Bank a za svoju prácu získali ocenenia doma v Čechách aj na medzinárodných súťažiach. Postavu bankára si zahral Martin Pechlát. Herec českého Národného divadla, držiteľ Ceny Thálie, známy okrem iného aj z filmov Nuda v Brne, Vratné láhve, Václav či Účastníci zájezdu.

http://youtu.be/K5BCQcOL4c8

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:35