Kampaň začala teasingom. Apple Pie vyhral v tendri už druhý krát.
Po vyhratom tendri sa agentúra Apple Pie Advertising pustila do realizácie novej kampane Prima banky na produkt Sporenie k Osobnému účtu s úrokom 5% ročne. Komunikáciu odštartovala teasingová časť, ktorá podnecovala otázkou „Kto povedal, že Sporenie nemôže mať vyšší úrok ako Termínovaný vklad?“ . Teasing bol nasadený jeden týždeň v televízii a na billboardoch po celom Slovensku.
Minulú stredu odštartovala hlavná časť kampane prostredníctvom televíznych a rozhlasových spotov, printovej a internetovej inzercie, ako aj outdooru.
Kampaň je výsledkom výberového konania, ktoré banka vyhlásila v lete. Je voľným pokračovaním konceptu z minulého roka – v hlavnej úlohe je naďalej bankár, avšak komunikácia s klientom už nie je priamo v pobočke, ale pre klienta v prirodzenejšom, domácom prostredí. Interiér banky v spote je inšpirovaný novým dizajnom pobočiek, ktoré od júna banka otvára po celom Slovensku.
Na produkcii TV spotu sa agentúra spolu s klientom rozhodli pracovať so spoločnosťou Eallin Motion Art a režisérskym duom Mods. Michal Nohejl a Martin Přikryl presvedčil hlavne skúsenosťami napríklad na reklamách pre T-Mobile, Českú pojišťovnu či Air Bank a za svoju prácu získali ocenenia doma v Čechách aj na medzinárodných súťažiach. Postavu bankára si zahral Martin Pechlát. Herec českého Národného divadla, držiteľ Ceny Thálie, známy okrem iného aj z filmov Nuda v Brne, Vratné láhve, Václav či Účastníci zájezdu.
http://youtu.be/K5BCQcOL4c8

