Nové Anténa hitrádio sa do slovenského éteru uviedlo televíznou kampaňou, za ktorou stála reklamná agentúra 2CREATE. Hlavnou postavou troch spotov je Mário „Kuly“ Kollár z Desmodu, ktorý prezlečený za Elvisa prelaďuje ľuďom rádio v aute, v kancelárii a vo vani.
Natáčalo sa na 3 rôznych lokáciách počas 2 dní. Najdlhšie sa natáčal spot vo vani. Vodu bolo treba niekoľkokrát vymieňať, aby herci neprechladli. Kancelársky spot sa natáčal priamo v priestoroch rádia. V jednom zo spotov má rolu aj fotograf Rasťo Brezovský. Kulyho topánky, tričko a plášť boli ušité deň pred natáčaním. Najväčší problém robila stylistom parochňa, ktorá nezvládala Kulyho energické pohyby a v jednom zo záberov musela byť post-produkčne vyretušovaná. Spoty boli natočené technológiou RED v rozlíšení 4K.
Vizitka kampane
Klient: Anténa hitrádio
Agentúra: 2CREATE
Produkcia: HomeMedia Production
Réžia: Ondrej Štelbaský, Mayo Hurajt
Týmto vyzývame aj ostatné agentúry, aby sa s nami podelili o svoje "Making of" videá, pre ktoré chystáme samostatnú sekciu v online Stratégiách.
http://youtu.be/FI7A_fyP-vA
Zdroj: Stratégie

