StoryEditor

Rozprávky s veľmi smutným koncom

23.11.2012, 06:00

Predstavte si rozprávku, v ktorej zajačia mama zahynie pri zosuve pôdy.

Alebo takú, kde malé veveričky zahynú od hladu. Práve s takýmito situáciami sa v kampani pre Greenpeace pohráva agentúra JANDL.

Cieľom printovej a outdoorovej kampane pre slovenskú a rumunskú pobočku ochranárskej organizácie je upriamiť pozornosť na nadmernú ťažbu dreva a možné dôsledky škodlivého zaobchádzania s prírodou. Hoci sa totiž podobný problém v očiach verejnosti tradične spája s výrubom indonézskych alebo amazonských pralesov, ohrozuje aj zvieratá v strednej a východnej Európe.

Vizitka:

Creative Director: Pavel Fuksa

Associate Creative Director: Eugen Suman

Art Director: Razvan Mitoiu

Copywriter: Andrei Gurau

Account Manager: Martin Janík

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 03:52