Najpopulárnejšími médiami na Facebooku sú rádiá
Social Bakers zverejnil rebríček najúspešnejších slovenských firiem a médií na Facebooku za december 2012. Prvé tri miesta najpopularnejších médií obsadili rádia na čele s rádiom Europa 2 (255 959 páči sa mi to).
Stránka | Počet "Páči sa mi to" | |
1. | Europa 2 | 255 959 |
2. | Radio Expres | 181 102 |
3. | Ja som Fun Radio | 126 356 |
4. | Televízne noviny TV Markíza | 116 587 |
5. | Topky.sk | 113 399 |
6. | Nový Čas | 102 869 |
7. | Pekné fotky | 67 276 |
8. | Televízia TA3 | 65 874 |
9. | Televízia JOJ | 59 951 |
10. | SME | 48 857 |
Najobľúbenejšie značky na Facebooku? Vedie móda a energy drinky
Vzhľadom na prítomnosť globálnych stránok začal Social Bakers zverejňovať počet všetkých fanúšikov a lokálnych fanúšikov zvlášť. Najviac fanúšikov z firemných stránok má Legends Slovakia (211 466 páči sa mi to).
Stránka | Počet "Páči sa mi to" | |
1. | Legends Slovakia | 211 466 |
2. | Red Bull | 156 145 |
3. | Monster Energy | 126 362 |
4. | adidas Originals | 120 774 |
5. | BMW | 115 393 |
6. | New Yorker | 108 086 |
7. | Nutella | 103 240 |
8. | Slovakia Chips | 101 763 |
9. | H&M | 88 680 |
10. | O2 SK | 88 346 |
Social Bakers hodnotí stránky aj podľa Engagement Rate, teda miery zapojenia fanúšikov. Priemerný Engagement Rate slovenských stránok je 1,304%. Najaktívnejších fanúšikov, teda najvyšší Engagement Rate, má stránka “Nutrilon fandí mamičkám na jednotku” (2,46%).
Najvyšší response rate, teda mieru zodpovedaných otázok od fanúšikov, má Samsung Česko a Slovensko (97% RR). Pre porovnanie, priemerná miera odozvy sa na slovenských FB stránkach pohybuje na úrovni 53,18%.
Martinus vytvára najpútavejší obsah
Kníhkupectvo Martinus dostalo do Top 3 najlepších postov rovno dva príspevky. Najlepšie príspevky si môžete pozrieť na nasledujúcich obrázkoch:
Zdroj: ili