Popularite sa tešia obchody s parfumami, knihami a elektronikou.
Nezávislý porovnávač internetových obchodov Heureka.sk vyhlásil víťazov štvrtého ročníka prestížnej súťaže ShopRoku 2012. Spotrebitelia v e-shopoch ocenili najmä nižšie ceny oproti kamenným predajniam, pohodlie objednávania, rýchlosť dodania, ako aj širší výber tovaru.
„Súťaž ShopRoku si kladie za cieľ oceniť najlepšie a najpopulárnejšie e-shopy a tým posilniť dôveru spotrebiteľov v online nákupy a pomôcť im orientovať sa v ponuke tisícok obchodov,“ hovorí Kamil Demuth, projektový manažér Heureka.sk.
V Cene kvality súťažila tento rok približne tisícka e-shopov, ktoré sú držiteľmi certifikátu Overené zákazníkmi. O víťazoch rozhodlo takmer 250.000 dotazníkov spokojnosti, ktoré vyplnili reálni zákazníci obchodov v období od 1. septembra 2011 do 31. augusta 2012. „Tieto hodnotenia, ako aj recenzie, sú vodidlom pre ďalších kupujúcich, ale aj spätnou väzbou pre samotné obchody,“ dopĺňa Demuth.
V Cene popularity súťažili všetky e-shopy, ktorých je v súčasnosti na Slovensku vyše 4.500. O ich poradí rozhodlo hlasovaním cez portál Shoproku.sk počas augusta takmer 25.000 užívateľov internetu. Najväčšej popularite sa tento rok tešili internetové obchody s parfumami, knihami a elektronikou.
Mediálnymi partnermi projektu sú odborný mesačník Obchod, portály Hnonline.sk a Strategie.sk, všetky tri z vydavateľstva Ecopress, ako aj portály Pcrevue.sk, Infoware.sk a Itnews.sk.
Výsledky ShopRoku 2012 nájdete na webovej stránke súťaže.
Zdroj: FUSION