Prvá slovenská sporiteľňa uvádza novú kampaň. Od Respect APP.
Zámerom kampane je predstaviť úvery na bývanie od Prvej stavebnej sporiteľne s úrokom už od jedného percenta. Jednotka sa tak stáva ústredným motívom celej kampane. Jej hlavnou ideou je, že hoci je jednotka malé číslo, môže znamenať veľa.
Komunikácia sa nesie v príjemnom, priateľskom duchu. Autentické zábery zo života zobrazujú rôzne momenty, v ktorých jednotka nadobúda výnimočný význam – jedno víťazstvo, ktoré nás poteší; jeden pohľad, ktorý stačí na zamilovanie; jeden detail, ktorý zmení celkový dojem či jeden domov. Kampaň zahŕňa okrem televízneho a rozhlasového spotu, aj printy, outdoor a POS materiály.
Vizitka kampane:
Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Produkt: Úvery na bývanie s úrokom už od 1 %
Reklamná agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák, Mário Poór
Art director: Lenka Rajčanová
Graphic designer: Martin Vacho
Copywriter: Tina Minorová
Strategy planner: Katarína Adamkovič
Produkcia: Hitchhiker Films
https://www.youtube.com/watch?v=QtACNkmD_4g&feature=youtu.be

