StoryEditor

Aj jednotka môže znamenať veľa

21.02.2013, 10:54

Prvá slovenská sporiteľňa uvádza novú kampaň. Od Respect APP.

Zámerom kampane je predstaviť úvery na bývanie od Prvej stavebnej sporiteľne s úrokom už od jedného percenta. Jednotka sa tak stáva ústredným motívom celej kampane. Jej hlavnou ideou je, že hoci je jednotka malé číslo, môže znamenať veľa.

Komunikácia sa nesie v príjemnom, priateľskom duchu. Autentické zábery zo života zobrazujú rôzne momenty, v ktorých jednotka nadobúda výnimočný význam – jedno víťazstvo, ktoré nás poteší; jeden pohľad, ktorý stačí na zamilovanie; jeden detail, ktorý zmení celkový dojem či jeden domov. Kampaň zahŕňa okrem televízneho a rozhlasového spotu, aj printy, outdoor a POS materiály.

 

Vizitka kampane:

Klient: Prvá stavebná sporiteľňa

Produkt: Úvery na bývanie s úrokom už od 1 %

Reklamná agentúra: Respect APP

Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák, Mário Poór

Art director: Lenka Rajčanová

Graphic designer: Martin Vacho

Copywriter: Tina Minorová

Strategy planner: Katarína Adamkovič

Produkcia: Hitchhiker Films

https://www.youtube.com/watch?v=QtACNkmD_4g&feature=youtu.be

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 07:54