Radovan A. Grežo: „Po niekoľkých zahraničných oceneniach za kreativitu je pre celý náš tím prvá slovenská EURO EFFIE tou najkrajšou odmenou“
Pri včerajšom udeľovaní cien za najefektívnejšie európske reklamné kampane prvýkrát v histórii nechýbala aj Slovenská reklamná agentúra. MUW;Digital ako prvá reklamná agentúra získala bronzovú EFFIE 2012 za kampaň “Less bank, more life”, ktorá uviedla značku direct banky ZUNO na slovenský a český trh.
“Je to pre nás veľká česť, byť medzi 22 najlepšími kampaňami Európy,” podelila sa o dojmy bezprostredne po prebratí bronzovej trofeje Judita Víghová, CEO agentúry MUW;Digital. „Po niekoľkých zahraničných oceneniach za kreativitu je pre celý náš tím prvá slovenská EURO EFFIE tou najkrajšou odmenou,“ dodal kreatívny riaditeľ Radovan A. Grežo.
Tu si môžete pozrieť záznam z live feed
Spolu s kampaňou ZUNO boli v Bruseli ocenené aj reklamy zvučných značiek ako Lacoste, Havana Club, či Nissan.
Ocenenie EURO EFFIE udeľuje každý rok Európska asociácia komunikačných agentúr reklamným kampaniam, ktoré prebiehali aspoň v dvoch krajinách a preukázateľne prekročili svoje ciele. Je to zároveň jedno z mála prestížnych svetových ocenení, ktoré doteraz slovenským agentúram unikali.
Ďalšie fotografie dodajú Stratégie neskôr
Zdroj: MUW;Digital