Predkladať ponuky je možné do 4. februára 2013.
Národná lotériová spoločnosť Tipos vypísala verejné obstarávanie dodávateľa marketingových služieb. Informoval o tom Úrad pre verejného obstarávanie (ako aj samotná spoločnosťTipos na svojej stránke). Výsledkom verejnej súťaže má byť rámcová dohoda s vybraným dodávateľom v trvaní dvoch rokov. Predmetom zákazky sú reklamné a marketingové služby.
Predkladaná celková hodnota nákupov predstavuje 4 760 000 eur. Záujemcovia o zákazku sa uchádzajú predložením ponuky bez finančného nároku na tzv. skicovné, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. „Proces verejného obstarávania na reklamné a marketingové služby ešte nie je ukončený a ani vyhodnotený,“ vyjadril sa ku konaniu hovorca spoločnosti Tipos Rastislav Čépe.
Na to, ako sú verejné zákazky vnímané u nás, sme sa pýtali Ivana Dvorana, managing directora THIS IS LOCCO: „Verejné zákazky vždy podliehajú väčšiemu tlaku lobingu. Pre dosiahnutie efektívneho nakladania s verejnými financiami očakávam ich hlbší monitoring médiami. Po ukončení každej väčšej kampane by novinári v spolupráci s odborníkmi mali zanalyzovať zákazku z pohľadu kreatívnej a exekučnej kvality a efektivity nákupu médií.“
Na margo verejného obstarávania sa vyjadril aj Róbert Slovák z Respect APP: „Verejné obstarávania marketingových služieb často akokeby robili ľudia s malými znalosťami veci. Nestačí porovnať jednotlivé položky, tu je oveľa dôležitejšie vnímať problematiku komplexne, nie len cez sadzby v excelovskej tabuľke.“
Služby marketingového charakteru doteraz spoločnosti Tipos poskytovala agentúra Mayer McCann Erickson.
Zdroj: Stratégie

