Súťaž Metro Zlatá pecka dnes večer spoznala majiteľov „peciek“. Spolu sa do súťaže tento rok prihlásilo 46 agentúr (z toho 9 slovenských) a celkovo porota posudzovala 152 prác. Na shortlist sa prebojovalo 8 slovenských agentúr s 9timi prácami (MBV získal dve nominácie). Celkovo bolo spravidla udelených 20 zlatých peciek.
Pozrite si shortlistované práce, medzi nimi aj tie slovenské.
Víťazi, ktorí získali ocenenie Zlatá pecka, sú:
| Agentúra | Kategória | Názov práce | Zadávateľ/klient | |
| Creative department | Billboard | Kampaň "OLD" | Nadácia Socia | |
| Istropolitana Ogilvy | Rozhlasový spot | Maľby | Všeobecná úverová banka | |
| MADE BY VACULIK | TV spot | To musíte prežiť | VŠMU | |
| MADE BY VACULIK | TV spot | Fotbal ME 2012 | T-Mobile Česká republika | |
| MAYER McCANN ERICKSON | Internetové reklamné formáty | Tunel - Miele | Miele | |
| MUW Digital | Rozhlasový spot | Kariera.sk | Zoznam.sk | |
| MUW Saatchi & Saatchi | TV spot | Kľúčová výbava pre vaše auto | Kooperativa poisťovňa, Vienna Insurance Group | |
| Zaraguza | Multimediálna a internetová prezentácia | Deň neprečítaných kníh | Martinus.sk |
Počas večera boli udelené aj ďalšie dve zvláštne ceny – Mediálna cena a Product placement award.
Mediálnu cenu si odnáša MUW Digital za prácu pre kariera.sk (klient Zoznam.sk). Cenou bude šek v hodnote 250 000 českých korún na rádio vysielanie. V prípade Product placementu do súťaže nebola prihlásená žiadna zo slovenských prác.
Tento rok sa konal 18ty ročník súťaže, v ktorom každoročne práce posudzuje porota zložená z profesionálov z odboru, ako sú režiséri, kameramani, fotografi, výtvarníci, odborníci na nové médiá. Súťaž dáva priestor na vyjadrenie názoru i verejnosti, kedy môžu prihlásené práce hodnotiť aj čitatelia denníka Metro a to v 23 krajinách sveta. Výsledkom toho je cena Metro Public Award.
Zdroj: er.

