StoryEditor

Zlatá pecka 2012: Osem „peciek“ pre Slovensko

06.03.2013, 21:00
Na shortlist sa dostalo deväť prác.

Súťaž Metro Zlatá pecka dnes večer spoznala majiteľov „peciek“. Spolu sa do súťaže tento rok prihlásilo 46 agentúr (z toho 9 slovenských) a celkovo porota posudzovala 152 prác. Na shortlist sa prebojovalo 8 slovenských agentúr s 9timi prácami (MBV získal dve nominácie).  Celkovo bolo spravidla udelených 20 zlatých peciek.

Pozrite si shortlistované práce, medzi nimi aj tie slovenské.

 

 

Víťazi, ktorí získali ocenenie Zlatá pecka, sú:

 AgentúraKategóriaNázov práceZadávateľ/klient
 Creative departmentBillboardKampaň "OLD"Nadácia Socia
 Istropolitana OgilvyRozhlasový spotMaľbyVšeobecná úverová banka
 MADE BY VACULIKTV spotTo musíte prežiťVŠMU
 MADE BY VACULIKTV spotFotbal ME 2012T-Mobile Česká republika
 MAYER McCANN ERICKSONInternetové reklamné formátyTunel - MieleMiele
 MUW DigitalRozhlasový spotKariera.skZoznam.sk
 MUW Saatchi & SaatchiTV spotKľúčová výbava pre vaše autoKooperativa poisťovňa, Vienna Insurance Group
 ZaraguzaMultimediálna a internetová prezentáciaDeň neprečítaných kníhMartinus.sk

 

Počas večera boli udelené aj ďalšie dve zvláštne ceny – Mediálna cena a Product placement award.  

Mediálnu cenu si odnáša MUW Digital za prácu pre kariera.sk (klient Zoznam.sk). Cenou bude šek v hodnote 250 000 českých korún na rádio vysielanie. V prípade Product placementu do súťaže nebola prihlásená žiadna zo slovenských prác.

Tento rok sa konal 18ty ročník súťaže, v ktorom každoročne práce posudzuje porota zložená z profesionálov z odboru, ako sú režiséri, kameramani, fotografi, výtvarníci, odborníci na nové médiá. Súťaž dáva priestor na vyjadrenie názoru i verejnosti, kedy môžu prihlásené práce hodnotiť aj čitatelia denníka Metro a to v 23 krajinách sveta. Výsledkom toho je cena Metro Public Award.

 

 

Zdroj: er.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:46