StoryEditor

Úsmev ako dar oslavuje 30 rokov

19.10.2012, 10:43

„Žiadne dieťa by nemalo ostať samé“ - znie headline kampane.

Úsmev ako dar oslavuje tento rok 30. výročie svojho vzniku. Pri tejto príležitosti pripravila agentúra Respect APP kampaň, ktorej cieľom je upozorniť na to, že aj deti bez rodičov potrebujú pozornosť a lásku.

Túto myšlienku komunikuje aj nosný headline: „Žiadne dieťa by nemalo ostať samé“, ktorý sa v rôznych verziách objavuje v televíznom spote, v rozhlasovom spote a v printoch. Ideou kampane je výraznejšie upozorniť na problematiku a priblížiť ľuďom pocity a situácie, ktoré bežne zažívajú opustené deti. A práve Úsmev ako dar sa už 30 rokov snaží o to, aby každé dieťa malo rodinu. Kampaň odštartovala začiatkom októbra a okrem spomínaných médií je nasadená tiež v kinách a na internete.  Do realizácie kampane sa nezištne zapojilo viacero umelcov a dobrovoľníkov.

 

Vizitka kampane:

Názov: Žiadne dieťa by nemalo ostať samé

Klient: Úsmev ako dar

Reklamná agentúra: Respect APP

Idea: Ondrej Štefánik

Kreatívny riaditeľ: Yolka Udičová, Ondrej Štefánik

Art director: Lenka Rajčanová

Copywriter: Tina Minorová

 

Rozhlasový spot:

Produkcia: Bajko  

Deti: Mária Miklošková, Patrik Sobolič

Rozprávač: Katka Brychtová

 

Televízny spot:

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Juraj Janiš

 

http://youtu.be/FpLf4N1YAcs

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:31