StoryEditor

Peter Kačenka porotcom na Cresta Awards

19.12.2012, 06:00

Stane sa členom Grand Jury.

Peter Kačenka, creative director agentúry Wiktor Leo Burnett, je členom Grand Jury nasledujúceho ročníka medzinárodného festivalu Cresta International Advertising Awards 2013.

Peter Kačenka, creative director roka 2012 na Slovensku, bude teda súčasťou poroty, v ktorej sa vyskytujú aj také zvučné mená ako Guido Heffels, (Heimat Nemecko), Gideon Amichay (Shalmor Avnon Amichay, Y&R Izrael) či Adrian Botan (McCann Rumunsko) - rozhovory s nimi môžete nájsť v predchádzajúcich číslach tlačených Stratégií.

Členovia Grand poroty hodnotia práce, ktoré predtým shortlistovala pre-selekt porota. Práce tak prechádzajú dvomi hodnotiacimi kolami. V prvom kole práce hodnotí porota, ktorá je zostavená z lokálnych odborníkov v jednotlivých krajinách (pre-selekt porota). Konkrétne krajiny, v ktorých sa budú udeľovať prácam shortlisty, nie sú ešte známe. Medzi krajinami, ktorým bola táto zodpovednosť pridelená minulý ročník, bolo aj Slovensko. Hosťujúcou agentúrou bola Wiktor Leo Burnett. Počas hodnotenia bola prítomná aj prezidentka festivalu Nancy Ross. Stratégie v tom čase priniesli s prezidentkou exkluzívny rozhovor.

Grand porota festivalu Cresta Awards je tvorená 72 medzinárodnými kreatívnymi riaditeľmi, filmovými špecialistami a grafickými dizajnérmi zo 42 krajín. Každý porotca hodnotí samostatne, nedochádza teda k vzájomným diskusiám porotcov. Z hodnotenia Grand poroty vzídu bronzové, strieborné, zlaté a Grand Prix ocenenia. Prihlásiť práce na festival Cresta môžu komunikačné agentúry, zadávatelia, štúdiá a produkčné spoločnosti z celého sveta. Základnými hodnotiacimi kritériami sú originalita nápadu a kvalita jeho prevedenia.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2025 15:18