Tretí deň festivalu Golden Drum priniesol na konto MUW Saatchi&Saatchi shortlist za prácu Paviel neodporúča a to v dvoch kategóriách (skupinách) – Public relations a Digital campaigns (Multi Channel).
Spolu poslali Slováci 64 prihlášok. S počtom prihlášok za jednotlivé agentúry dominuje opäť Jandl, ktorý zaslal 17 prihlášok. Podobne tomu bolo aj na tohtoročnom festivale Cannes Lions, kedy agentúra bojovala s 34 zaslanými prihláškami.
Pozrite si počet prihlášok po agentúrach (spolu 64):
Jandl: 17
MADE BY VACULIK: 8
Istropolitana Ogilvy: 7
Wiktor Leo Burnett: 6
Respect APP: 4
Mayer/McCann Erickson: 4
Triad Advertising: 3
Core4: 3
Digita.sk: 3
Zaraguza Digital: 3
Effectivity: 2
MUW Saatchi&Saatchi: 2
Apple Pie: 1
Lowe GGK: 1
Víťazi Single Channel budú oficiálne známi dnes večer o 22.30. Svoje šance na premenenie shortlista na kov majú za Slovensko agentúry MADE BY VACULIK, Mayer/McCann Erickson a Jandl.
Víťazi Multi Channel, kde máme shortlistové zastúpenie vďaka agentúre MUW Saatchi&Saatchi, budú známi zajtra večer.
Zdroj: Stratégie