StoryEditor

Golden Drum: Ďalší shortlist pre Slovensko

04.10.2012, 14:17
Shortlist zarobila agentúra MUW Saatchi&Saatchi. Najväčší počet prihlášok má Jandl.

Tretí deň festivalu Golden Drum priniesol na konto MUW Saatchi&Saatchi shortlist za prácu Paviel neodporúča a to v dvoch kategóriách (skupinách) – Public relations a Digital campaigns (Multi Channel).

Spolu poslali Slováci 64 prihlášok. S počtom prihlášok za jednotlivé agentúry dominuje opäť Jandl, ktorý zaslal 17 prihlášok. Podobne tomu bolo aj na tohtoročnom festivale Cannes Lions, kedy agentúra bojovala s 34 zaslanými prihláškami.

Pozrite si počet prihlášok po agentúrach (spolu 64):

Jandl: 17

MADE BY VACULIK: 8

Istropolitana Ogilvy: 7

Wiktor Leo Burnett: 6

Respect APP: 4

Mayer/McCann Erickson: 4

Triad Advertising: 3

Core4: 3

Digita.sk: 3

Zaraguza Digital: 3

Effectivity: 2

MUW Saatchi&Saatchi: 2

Apple Pie: 1

Lowe GGK: 1

Víťazi Single Channel budú oficiálne známi dnes večer o 22.30. Svoje šance na premenenie shortlista na kov majú za Slovensko agentúry MADE BY VACULIK, Mayer/McCann Erickson a Jandl.

Víťazi Multi Channel, kde máme shortlistové zastúpenie vďaka agentúre MUW Saatchi&Saatchi, budú známi zajtra večer.

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 08:14