StoryEditor

Denník Pravda dnes vyšiel s bielou titulkou

12.09.2012, 17:22

Tentokrát ďakuje J&T Banka „bežným“ bankám.

Dnešné vydanie denníka Pravdy vyšlo so zdvojenou obálkou. Na „vybielenej“ titulke sa objavil nápis Ďakujeme. Nápis je dovysvetlený textom na druhej strane vo vnútri denníka. Ide o odkaz J&T Banky v podobe inzercie bežným bankám za to, že sa starajú o malé peniaze ich klientov. Vďaka tomu sa môže J&T Banka starať o tie veľké a sústrediť sa na jej primárnu špecializáciu.

Inzercia odštartovala jesennú komunikáciu J&T Banky. Zameraná je na imidž značky a posilnenie pozície. Súčasťou kampane je aj TV spot s umeleckým zážitkom, v ktorom operná speváčka venuje áriu ostatným „malým“ bankám, ktoré majú sedieť v hľadisku. No hľadisko je prázdne.

Falošná obálka a celková jesenná kampaň pochádza od agentúry Wiktor Leo Burnett. Nápad s ďakovným odkazom deň pred vydaním denníka Pravda agentúra avízovala na svojej Facebook page, ktorý navyše personalizovala a poďakovala tiež ostatným agentúram za to, že sa starajú o bežné banky na malé peniaze. Vďaka tomu má možnosť Wiktor Leo Burnett starať sa o jedinečnú banku na veľké peniaze.

Podobnú formu inzercie využila nedávno IKEA na obálke SME.

Pozrite si vizuály inzercie a nechajte názor v komentároch.

VIZITKA:

Klient: J&T BANKA

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Strategy: Vladimír Lefík

Kreatívny team:
Peter Kačenka, kreatívny riaditeľ

Štefan Andrejco, art director

Peter Ižo, copywriter

Account: Klaudia Benkovská

Produkcia: Leopard production, koprodukcia TV JOJ

Réžia/kamera: FAB

 

 

http://youtu.be/nWh0Th0hmKg

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. október 2024 17:32