Tentokrát ďakuje J&T Banka „bežným“ bankám.
Dnešné vydanie denníka Pravdy vyšlo so zdvojenou obálkou. Na „vybielenej“ titulke sa objavil nápis Ďakujeme. Nápis je dovysvetlený textom na druhej strane vo vnútri denníka. Ide o odkaz J&T Banky v podobe inzercie bežným bankám za to, že sa starajú o malé peniaze ich klientov. Vďaka tomu sa môže J&T Banka starať o tie veľké a sústrediť sa na jej primárnu špecializáciu.
Inzercia odštartovala jesennú komunikáciu J&T Banky. Zameraná je na imidž značky a posilnenie pozície. Súčasťou kampane je aj TV spot s umeleckým zážitkom, v ktorom operná speváčka venuje áriu ostatným „malým“ bankám, ktoré majú sedieť v hľadisku. No hľadisko je prázdne.
Falošná obálka a celková jesenná kampaň pochádza od agentúry Wiktor Leo Burnett. Nápad s ďakovným odkazom deň pred vydaním denníka Pravda agentúra avízovala na svojej Facebook page, ktorý navyše personalizovala a poďakovala tiež ostatným agentúram za to, že sa starajú o bežné banky na malé peniaze. Vďaka tomu má možnosť Wiktor Leo Burnett starať sa o jedinečnú banku na veľké peniaze.
Podobnú formu inzercie využila nedávno IKEA na obálke SME.
Pozrite si vizuály inzercie a nechajte názor v komentároch.
VIZITKA:
Klient: J&T BANKA
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Strategy: Vladimír Lefík
Kreatívny team:
Peter Kačenka, kreatívny riaditeľ
Štefan Andrejco, art director
Peter Ižo, copywriter
Account: Klaudia Benkovská
Produkcia: Leopard production, koprodukcia TV JOJ
Réžia/kamera: FAB
http://youtu.be/nWh0Th0hmKg