Agentúra THIS IS LOCCO sa oficiálne profiluje ako prvá crosslinová agentúra. Vznikla pod vedením bývalého kreatívneho riaditeľa Zaraguza Digital, ktorý predtým pôsobil v Istropolitane Ogilvy a Wiktor Leo Burnett - Tomáša Rosputinského.
„Nie sme online agentúra. A nie sme ani klasická offline agentúra,” vysvetľuje nastavenie agentúry Tomáš Rosputinský, spoluzakladateľ THIS IS LOCCO a jej kreatívny riaditeľ. Podľa jeho slov klienti pociťujú, že v klasických reklamných agentúrach chýbajú ľudia so skúsenosťami z digitalu a naopak, v mladých digitálnych agentúrach zasa ostrieľaní kreatívci, ktorí dokážu osedlať klasické média. „Nie je to žiadna rocket science, rozdiel je v prístupe a v ľuďoch. Odkrútil som si pár rokov v klasickej reklame, dva roky som intenzívne nasával digital. Teraz spolu s novým tímom chceme využiť naše skúsenosti a ponúknuť nový pohľad na reklamu pre klientov, ktorí chcú zotrieť striktné delenie komunikácie na online a offline,” dodáva Tomáš Rosputinský.
Viac o nastavení agentúry THIS IS LOCCO a jej vnímaní slovenskej reklamy si prečítate v rozhovore s Tomášom Rosputinským v najbližšom čísle Stratégií.
A takto to vyzerá v agentúre:
Zdroj: er