Pripravilo ju Core4.
Spravodajský portál sme.sk spustilo začiatkom decembra svoju historicky prvú kampaň. Po víťazstve v tendri ju pripravila online agentúra Core4. Cieľom kampane je odkomunikovať mesačnú návštevnosť vyše dvoch miliónov užívateľov, ktorú portál prelomil už v septembri.
V kampaňovom 30 a 60 sekundovom TV spote sa striedajú sugestívne fotografické zábery, dopĺňané nečakaným textom. Spojivom medzi fotkami je tlačidlo „Viac“. „Chceli sme urobiť spot, ktorý čisto a jasne odkomunikuje onlinový brand SME,“ priblížil myšlienku kampane Andrej Csino, kreatívny riaditeľ Core4 a zároveň dodal: „Myslím, že sa nám to podarilo vďaka silnému spojeniu fotiek, textu a buttonu Viac, ktorý je typický pre webové prostredie.“
V najbližších dňoch spustí sme.sk aj printovú verziu kampane, ktorú pre portál takisto pripravila online agentúra Core4.
http://youtu.be/DHHqL1AzpTw

