StoryEditor

Golden Drum: shortlist pre tri slovenské agentúry

03.10.2012, 12:30
Shortlisty získala agentúra MADE BY VACULIK, Mayer/McCann Erickson a Jandl.

Druhý deň festivalu Golden Drum priniesol nádej na ocenenie a to v podobe troch shortlistov. Známe sú shortlistované práce (projekty) zo Single Channel a Multi Channel - Integrated communication campaigns.

Za Slovensko sa na zoznam shortlistov dostala agentúra MADE BY VACULIK (práca Must die for it, kategória Film), Mayer McCann Erickson (práca Miele Tunnel, kategória Digital). Najväčšie šance na úspech priniesla zatiaľ agentúra Jandl, ktorá na shortlist postúpila s troma prácami (práce BRLOH Game Store – PacMan, Tetris, Pong, kategória Outdoor). 

V kategórii Integrated communication campaigns (Multi Channel) sa k shortlistom prebojovali práce z krajín Ruska, Srbska, Rumunska, Fínska a Poľska. Víťazi zo Single Channel budú vyhlásení zajtra (štvrtok) počas slávnostného galavečera. Shortlistované práce z ostatných kategórií Multi Channel budú známe zajtra doobeda.

Celkový počet prihlášok na festivale Golden Drum je tento rok o niečo nižší ako minulý rok, spolu teda 1438 (1491 v roku 2011). Najhustejšie obsadená je kategória Press (292), čomu bolo tak aj minulý rok, novinkou sú tento rok dve nové kategórie Mobile campaigns a Mobile. Slovensko poslalo do boja tentok rok spolu 64 prihlášok, čo je o 7 menej ako minulý rok.

Susedným českým agentúram sa v získavaní shortlistov vedie o niečo lepšie než našim. Najväčšie šance majú české agentúry taktiež v kategórii Outdoor, ktorú zaplnili 7 shortlistovanými projektami. Ukážky všetkých prác nájdete tu.

Osobne ako spíker predstúpi za Slovensko Juraj Vaculík, CEO MADE BY VACULIK a to zajtra v doobedňajšom programe. Slovensko má zastúpenie aj v Single Channel porote, v ktorej zasadol Róbert Slovák.

 

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 09:06