Corvette Stingray
StoryEditor

Nový spôsob reklamy na autá. Počítačové hry

11.02.2013, 08:30
Zdá sa, že veľa budúcich majiteľov si svoje auto najprv vyskúša virtuálne prostredníctvom hry.

Chevrolet došiel v propagácii svojich vozidiel v počítačových hrách zatiaľ najďalej. Spolu s tým, ako lovci automobilových špionážnych snímok odhaľovali tvary nového a veľmi očakávaného športového modelu Corvette Stingray, rozkrývala sa tvár vozidla aj v konzolovej hre pre platformu PlayStation 3.

Najprv sa auto ukázalo len ako "panna" na pozadí menu hry. Neskôr bol však na stiahnutie riaditeľný prototyp, ktorý bol rovnako ako v reálnom svete starostlivo zamaskovaný, aby neboli rozpoznateľné detaily. Akonáhle sa vozidlo za veľkého záujmu médií ukázalo začiatkom tohtoročného januára v Detroite, ešte v ten istý večer bolo na stiahnutie aj do hry. Vo vernej podobe, s vernými jazdnými vlastnosťami.

Hráči tak teraz majú možnosť vozidlo poriadne otestovať, a to ešte predtým, než sa vôbec dostane k zákazníkom. Zatiaľ čo oni už môžu prechádzať známe okruhy, ako je napríklad severná slučka nemeckého Nürburgringu, prvé vozidlá môžu parkovať v garážach svojich majiteľov až v treťom štvrťroku tohto roka. Ukazuje sa, že mnoho ľudí si auto obľúbi práve vďaka tomu, že ho predtým vyskúšali v počítačovej hre.

Zdroj: HNonline

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 03:01