Aktuálna kampaň Azetu pre inzertný portál bazar.sk buduje na hlavných konkurenčných výhodách silnú zapamätateľnosť značky.
Bazar.sk v novej (aj televíznej) kampani stavil na vlastný pokročilý systém, ktorý ponúka zdokonalené vyhľadávanie a pokročilé služby pre zákazníkov: „Cieľom bolo komunikovať náš jednoznačný benefit, ktorým je z hľadiska používateľa prehľadnosť rozhrania a sofistikované nástroje vyhľadávania, ktoré sú užitočné rovnako pre tých, ktorí kupujú, ako aj pre zákazníkov, ktorí na bazar.sk umiestňujú svoju ponuku. Dôležitosť týchto parametrov rastie s množstvom inzerátov, keďže sme už presiahli číslo 1 milión za rok,“ hovorí Jindřich Staněk, marketingový riaditeľ azet.sk.
Reklamná agentúra Creative Department navrhla strategicky podporiť zapamätateľnosť značky v spojení s propozíciou najlepšieho "user experience": „V samotnej značke bazar je obrovská výhoda - jej názov je zároveň označením celej kategórie. V tom sme ale videli aj riziko, keďže hrozila istá miera zameniteľnosti. Našim riešením je dostať identifikujúci prvok priamo do loga a komunikovať značku namiesto pôvodnej bazar v celkom prirodzenom, jednoznačne odlíšiteľnom tvare bazar.sk, takže z bazáru sa stáva bazareska. A odtiaľ už bol len krôčik k vtipným zapamätateľným riekankám, ktoré implicitne komunikujú, že nájsť alebo zavesiť čokolvek na bazareska je detsky jednoduché,“ vysvetľuje Andrej Krátky, kreatívny riaditeľ Creative Department.
Komunikačnou cieľovou skupinou kampane sú prakticky všetci užívatelia internetu na Slovensku, s akcentom na ženy. Kampaň bazar.sk rotuje v štyroch verziách počas februára a marca v televízii, rádiu, printoch, online aj v kinách.
Pozrite si TV spoty ku kampani:
http://youtu.be/Wal7y8Ak9Qk
http://youtu.be/AucEqegejU4
http://youtu.be/MHlVzYfRdFs
http://youtu.be/1v_iO_Miq1w
Zdroj: mia

