StoryEditor

Cannes Lions oslávi 60. výročie a pomaľuje mesto

14.02.2013, 11:23
Začínal ako festival filmovej reklamy v roku 1954, vtedy ešte v Benátkach. Na oslavu výročia vyzdobí britský karikaturista Gerald Scarf mesto Cannes svojimi dielami spojenými s témou festivalu.

Horúcu atmosféru vo francúzskom letovisku na riviére odľahčia kresby Geralda Scarfa.

Najväčší svetový festival reklamy tento rok oslavuje šesťdesiat rokov svojej existencie. Začínal ako festival filmovej reklamy v roku 1954, vtedy ešte v Benátkach. Na oslavu výročia vyzdobí britský karikaturista Gerald Scarf mesto Cannes svojimi dielami spojenými s témou festivalu.

 

Gerald Scarf je tvorca mnohých kariratur a kresieb a najnovšie aj patrón festivalu kreativity Cannes Lions (16-22. júna 2013). Reklamné olympiáda si tento rok pripomína šesťdesiate výročie festvialu, ktorý začal len ako prehliadka dvoch stoviek reklamných spotov a skončil so šestnástimi kategóriami a jedenástimi tisíckami účastníkov.

 

Horúcu atmosféru vo francúzskom letovisku na riviére odľahčia Scarfefo kresby. Kresby sa objavia v meste na začiatku festivalu. "V kreatívnom odbore pracujem sám viac ako šesťdesiat rokov a vždy som rád kreslil zvieratá, takže ma spolupráca s festivalom veľmi teší," hovorí Scarf vo videu natočenom pre festival. Ako kreslič a karikaturista začínal v šesťdesiatych rokoch, navrhoval aj kostýmy, riadil animácie vo filme Pink Floyd The Wall. Je autorom mnohých dokumentárnych filmov pre BBC a Channel 4. Celkom 46 rokov kreslil karikatúry pre Sunday times.

 

 

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 20:22