V agentúre pôsobil viac než dva roky.
Radovan Andrej Grežo k 1. januáru odchádza z MUW Digital. Do agentúry prišiel ako senior copywriter, neskôr pôsobil na pozícii creative directora.
Na margo odchodu Greža z agentúry sa pre Stratégie vyjadruje jej CEO Judita Víghová: „Radovan odchádza z agentúry z pozície kreatívneho riaditeľa. Chcem sa mu podakovať za odvedenú prácu a popriať veľa úspechov na ceste jeho kreatívnym životom. Verím, že zmena je pozitívnym posunom vpred a dúfam, že inak tomu nebude ani v tomto prípade, pre obe strany."
„Boli to parádne náročné dva roky a je pre mňa načase oddýchnuť si aspoň mesiac a potom skúsiť niečo nové. V každom prípade som veľmi rád, že som tie dva roky mohol prežiť s toľkými skvelými ľuďmi a v agentúre, s ktorou som vždy rád a hrdo spájal svoje meno. Dúfam, že sa MUW Digital bude dariť aj naďalej minimálne rovnako dobre, ak nie oveľa lepšie,“ dodáva k svojim najbližším plánom Radovan Grežo.
Jeho prácu môžete poznať na základe projektov pre Slovak Telekom, launch ZUNO banky (bronz na Euro Effie) či kariera.sk (tohtoročný bronzový Klinec). Radovan Grežo prišiel do MUW Digital v roku 2010 po tom, ako pracoval pre Saatchi&Saatchi v Rakúsku, Istropolitana Ogilvy, Soria&Grey a ako freelancer.
Zdroj: Stratégie