Od januára 2013 prebieha online kampaň na knedličkové polievky Vitana
Nastavením novej stratégie komunikácie na sociálnych sieťach a internete vznikla myšlienka predstaviť knedličkové polievky iným a netradičným spôsobom. Výsledkom je originálna logická hra s jednoduchým princípom, ktorá je založená na postrehu. Celé prostredie bolo navyše navrhnuté tak, aby v sebe spájalo hlavnú ideu celej kampane spolu s novou stratégiou značky.
Hra upúta svojou jednoduchosťou a nápadom - prísady rôznych tvarov, vrátane chutných knedličiek, padajú do polievkového hrnca a hráč ich musí nasmerovať tak, aby vyplnili celý riadok. Tým získava body a po nahratí minimálne 100 bodov je zaradený do žrebovania o tablet Acer a ďalších 50 vecných cien. Zaujímavosťou je, že viac ako 90% hráčov tvoria ženy najmä v strednom veku, čo dokazuje, že nielen rady varia, ale aj sa zabávajú.
V priebehu niekoľkých dní od spustenia skoro 2 600 hráčov strávilo spolu viac ako
1 800 hodín hraním, pričom sa odohralo vyše 26 tisíc hier a počet získaných bodov prekročil 3,6 milióna. Doterajší rekord drží hráč s počtom bodov 2 180, no keďže súťaž trvá ešte niekoľko dní 2013, šancu prekonať ho má ešte každý.
Od decembra 2012 agentúra dotcom.sk zabezpečuje zastrešenie komunikácie na sociálnych sieťach spoločnosti Vitana Slovensko.