StoryEditor

Jesenná kampaň Rajca odmeňuje

08.10.2012, 11:21

Súťaž Vyberte sa po odmenu je postavená na ATL A BTL nástrojoch.

Pramenitá voda Rajec v jesennej súťaži odmeňuje zákazníkov za vernosť v podobe 15 000 súprav vykrajovačiek na cesto. V rámci tohtoročného redizajnu fliaš teraz tiež ponúka každému účastníkovi súťaže na stránke www.rajec.com informáciu, o koľko gramov plastu vďaka svojmu nákupu pomohol odľahčiť životné prostredie.

Súťaž s Rajcom prebieha na území Slovenska od 1.10.2012 do 30.11.2012 a kompletné pravidlá sú umiestnené na aktuálne vynovenej stránke www.rajec.com. Kampaň je podporená aj TV spotom z autentickej perspektívy mladých vlkov, ktorý je pokračovaním tohtoročnej prírodnej kampane Rajec.

Súťaž Vyberte sa po odmenu je postavená na ATL A BTL nástrojoch. Kampaň pobeží na staniciach TV Markíza, TV Doma, TV JOJ, TV Plus. Podporená bude tiež komunikáciou na webe a sociálnych sieťach, POS materiálmi v mieste predaja a súťažnými etiketami.

Vizitka kampane:

Klient:                                     Kofola a.s.

Agentúra:                                Leagas Delaney Praha

Creative director:                    Tereza Svěráková       

Art director:                            Lauren van Aswegen, Ian Adams      

Copywriter:                             Dan Friš       

Produkcia:                              Armada Films      

Réžia:                                      Simon Wagen                       

Kamera:                                  Simon Wagen

http://youtu.be/XoXMFfgvG3A

Zdroj: Kofola, mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 13:11