Súťaž Vyberte sa po odmenu je postavená na ATL A BTL nástrojoch.
Pramenitá voda Rajec v jesennej súťaži odmeňuje zákazníkov za vernosť v podobe 15 000 súprav vykrajovačiek na cesto. V rámci tohtoročného redizajnu fliaš teraz tiež ponúka každému účastníkovi súťaže na stránke www.rajec.com informáciu, o koľko gramov plastu vďaka svojmu nákupu pomohol odľahčiť životné prostredie.
Súťaž s Rajcom prebieha na území Slovenska od 1.10.2012 do 30.11.2012 a kompletné pravidlá sú umiestnené na aktuálne vynovenej stránke www.rajec.com. Kampaň je podporená aj TV spotom z autentickej perspektívy mladých vlkov, ktorý je pokračovaním tohtoročnej prírodnej kampane Rajec.
Súťaž Vyberte sa po odmenu je postavená na ATL A BTL nástrojoch. Kampaň pobeží na staniciach TV Markíza, TV Doma, TV JOJ, TV Plus. Podporená bude tiež komunikáciou na webe a sociálnych sieťach, POS materiálmi v mieste predaja a súťažnými etiketami.
Vizitka kampane:
Klient: Kofola a.s.
Agentúra: Leagas Delaney Praha
Creative director: Tereza Svěráková
Art director: Lauren van Aswegen, Ian Adams
Copywriter: Dan Friš
Produkcia: Armada Films
Réžia: Simon Wagen
Kamera: Simon Wagen
http://youtu.be/XoXMFfgvG3A
Zdroj: Kofola, mia

