Open Graph
StoryEditor

Open Graph neumožní automatické vytváranie obsahu cez vlastné akcie

11.10.2012, 11:15
Facebook okrem iného ukázal čísla o tom, aký typ obsahu je pre užívateľov najzaujímavejší.

Od dnešného dňa sa už nedajú využiť vlastné akcie na automatické generovanie obsahu. Sociálna sieť na tento účel povolí iba prednastavené akcie ako sú napr. "Listen," "Read," ‘Watch," "Like" alebo "Follow". Vlastné akcie Facebook neodstráni uplne, avšak na to, aby sa zobrazili vo feede, bude potrebná aktívna interakcia užívateľa, teda kliknutie na tlačidlo zodpovedajúcemu akcií.

 

Facebook sa týmto krokom snaží odstrániť zdieľanie nechceného obsahu, ako je napr. prezeranie produktov v eshope. Tiež sa užívatelia sťažovali na to, že Open Graph spamuje Facebook. Cieľom sociálnej siete je, aby sa zdieľal len žiadaný obsah. Príkladom je počúvanie pesničky, pozretie filmu alebo ohlásené "chcenie" produktu predávaného na Facebooku. Facebook v súvislosti s touto zmenou upravil pravidla využívania Open graphu.

 

Na následujúcom obrázku je zobrazený rozdieľ medzi obsahom vygenerovaným mimo Open Graph a s Open Graphom:

 

Najväčšia sociálna sieť vyhlásila, že obsah(story) vygenerovaný Open Graphom má o 50% vyššiu mieru preklikov ako generický obsah, ktorý nie je vytvorený touto technológiou. Vizuálny obsah má o 70% viac preklikov a v určitých prípadoch vygeneruje 50-krát viac "páči sa mi to". Týmito číslami Facebook zdôvodňuje, prečo je Open Graphom vytvorený obsah v čoraz väčšej miere postavený na obrázkoch. Novinka, ktorou je obsah zameraný na zobrazenie lokácie, sa tiež lepšie šíri. Facebook udáva dvojciferný percentuálny rozdiel.

Zdroj: facebook

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 05:22